Przyjaźń jest kwiatem chwili i owocem czasu.


Życzę Ci drogi Przyjacielu odwagi słońca, 
które, mimo nędzy i ogromu zła tego świata, 
dzień po dniu wschodzi 
i obdarza nas blaskiem i swoim ciepłem... 

   
I żaden człowiek, którego kochasz,
nie będzie już zwyczajnym człowiekiem.
Jakaś osobliwa siła przyciągania promieniuje z niego.
I Ty zmieniasz się pod jego wpływem.
Jemu możesz nawet powiedzieć:
"Dla mnie nie musisz być nieomylny,
bez błędów ani doskonały, bo:
Ja przecież Ciebie lubię!"

~Phil Bosmans
 


Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela,
wystarczy chwila by go stracić.

*****
Przyjaźń to piękny kwiat, 
przyjaźń otacza świat, 
przyjaźń osusza łzy, 
przyjaźń to ja i Ty.

*****
Przyjaciel to ktoś, kto pozwala mi być taką,
jaką jestem i nie myśli,
że jestem
niespełna rozumu.
Ktoś kto z wyrazu mojej
twarzy odczytuje,
że potrzebuje porozmawiać
o tym,
co się dziej lub nie w moim życiu. 

Udziela mi wsparcia bez osądzenia.


  

Ciągle jeszcze istnieją wśród nas anioły. 
Nie mają wprawdzie żadnych skrzydeł,
lecz ich serce jest bezpiecznym portem dla wszystkich, 

którzy są w potrzebie. 
Wyciągają ręce i proponują swoją przyjaźń.


   

Gdyby tak można było
Serce każdego człowieka wyjąć
Otworzyć, popatrzeć i znowu ukryć go w ciele
Wtedy wiedziałbyś dobrze
Kto wrogiem, a kto przyjacielem.


Nie ma drugiego człowieka takiego jak Ty. 
Jesteś jedyny w swoim rodzaju i wyjątkowy, 
całkowicie oryginalny i niepowtarzalny. 
Nie wierzysz w to, 
ale naprawdę nie ma żadnego drugiego takiego jak Ty....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad.