Życie - Warto spełniać marzena...



  

 
Warto spełniać marzenia,
warto iść do przodu,
nawet, kiedy wiatr się zmienia,
i wieje prosto do oczu.

  


Iść do przodu,
szukać w ludziach przyjaźni,
dotknąć ich serca,
nawet, kiedy jest jak lód.
Kiedy drzwi zamykasz,
okno pozostaw otwarte,
by każdy anioł,
mógł trafić do Twojego serca

  


Pamiętaj,
że są ludzie dla których
... największym skarbem jest to,
że jesteś
... największym pragnieniem jest to
by być z Tobą
... największym marzeniem
jest spełnienie snu
... najpiekniejszy sen
to z Tobą spełniać sny
i nigdy nie mówic
żegnaj na dłużej niż na chwilę.


  


Pamietaj, że jest ktoś
komu dzięki Tobie serce bije szybciej
i dzięki Tobie chce mu się żyć.
Pamiętaj o tym, by nie zapomnieć...


  


Prosiłam Boga o wodę, dał mi ocean.
Prosiłam Boga o kwiat, dał mi ogród.
Prosiłam Boga o drzewo, dał mi las.
Prosiłam Boga o przyjaciela, dał mi CIEBIE.


  


Każdy nowy dzień jest kwiatem,
który zakwita w naszych rękach
Tam, gdzie się kocha, nigdy nie zapada noc.
Serce to cząstka człowieka,
które Tęskni, kocha i czeka...


  


Czasem w życiu napotykamy przeszkody,
których nie możemy uniknąć.
Jednak pojawiają się one nie bez przyczyny.
Zrozumiemy to dopiero wtedy,
gdy je pokonamy...

1 komentarz:

  1. Proszę pomudlcie się o zdrowie dla Rafała bo w modlitwie siła

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad.