Prawdziwa Kobieta


CZŁOWIEK NAPRAWDE POSIADA TYLKO TO,
CO JEST W NIM SAMYM.
  

PRAWDZIWA KOBIETA:

Nigdy nie ma:
1. Czasu
2. Pieniędzy
3. W co się ubrać

Zawsze ma:
1. Rację
2. Genialne dzieci
3. Męża idiotę

Z niczego potrafi zrobić:
1. Sałatkę
2. Kapelusz
3. Awanturę małżeńską

Trzy okresy w życiu kobiety:
1. Pierwszy: Psuje nerwy swojemu ojcu
2. Drugi: Psuje nerwy swojemu mężowi
3. Trzeci: Psuje nerwy swojemu zięciowi

Trzy zwierzątka prawdziwej kobiety:
NORKI ( w szafie )
JAGUAR ( w garażu )
OSIOŁ ( co na to wszystko zarobi !)


  

Modlitwa wieczorna kobiety :

Ojcze nasz, który jesteś w niebie
Mam taką prośbę wielką dziś do Ciebie
Daj mi faceta i ma być bogaty
Ma mieć Ferrari - za Cash nie na raty
Duże mieszkanie, a najlepiej willę
Ma mnie wciąż słuchać, nie tylko przez w chwilę
Ma mnie zadowalać kiedy mam ochotę
Śniadanie mi robić - nie tylko w sobotę
Oglądać romansy, biżuterię kupić
W życiu mym nie będzie mógł się nigdy upić
Nie chce nigdy widzieć jego własnej matki
Ja wydaję kasę - on płaci podatki
On nie ma kolegów - ja mam koleżanki
Kont ma mieć on wiele - okoliczne banki
Złotych kart Bez liku, czeków, co nie miara
Jak mi to załatwisz - wzrośnie moja wiara

  

Jestem jak kwiat ........ Tak łatwo mnie zranić.

Jestem jak motyl ........ Tak trudno mnie złapać.

Jestem jak nadzieja ........ Tak łatwo mnie stracić.

Jestem jak wiatr ........ Tak trudno mnie zatrzymać.

Jestem jak kropla deszczu ........ Żyję chwilą.

Jestem jak dźwięk ........ Rozbrzmiewam śmiechem.

Jestem jak noc ........ Zapowiadam dzień.

Jestem jak gwiazdy ........ Spełniam życzenia.

Jestem jak rzeka ........ Nie oglądam się za siebie.

Jestem jak ogień ........ Niszczę złudzenia.

Jestem jak wulkan ........ Wybucham bez ostrzeżeń
  
Przed ślubem :

Ona: Cześć!!!
On: No nareszcie, już tak długo czekam!
Ona: Może chcesz, żebym poszła?
On: Nie! Co ci przyszło do głowy?
Ona: Kochasz mnie?
On: Oczywiście o każdej porze dnia i nocy!
Ona: Czy mnie kiedyś zdradziłeś?
On: Nie! Nigdy! Dlaczego pytasz?
Ona: Chcesz mnie pocałować?
On: Tak, za każdym razem i przy każdej okazji!
Ona: Czy byś mnie kiedykolwiek uderzył?
On: Zwariowałaś? Przecież wiesz, jaki jestem!
Ona: Czy mogę ci zaufać?
On: Tak.
Ona: Kochanie...

Po ślubie: czytać od dołu w górę
  


Prawdziwa...
Szalona i Opanowana...
Samotna i Zakochana...
Tchórzliwa i Odważna...
Śmieszna i Poważna...
Uśmiechnięta i Zapłakana...
Zdradliwa i Oddana...
Biała i Czarna...
Żywa i Marna...
Dojrzała i Niedorosła...
Złożona i Prosta...
Wyniosła i Skromna...
Obecna i Nieprzytomna...
Pamiętana i Zapomniana...
Znienawidzona i Kochana...
Dobra i Zła...
Oto Jestem JA
  

Jestem Jak Papieros - Trudno mnie rzucić...
Jestem Jak Wódka - Zostawiam efekty uboczne...
Jestem Jak Szampan - Uderzam do głowy...
Jestem Jak Heroina - Tylko dla odważnych...
Jestem Jak Marihuana - Uśmiejesz Się Ze Mną Do Łez.!
Jestem Jak Morfina - Popadasz w euforie...
Jestem jak rzeka - się nie zatrzymuję
Jestem jak słońce - światłem operuję
Jestem jak chmura - złe chwile przysłaniam
Jestem jak wiatr - wszystko doganiam
Jestem jak róża - mam kolce i kuję
Jestem jak kotek - mruczę i czuję!
Jestem jak nóż - ostra...i ranię
Jestem jak misio - kocham przytulanie
Jestem normalna - nikogo nie udaję
Jestem wytrwała - i się nie poddaje!!
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad.