Pozdrowienia znad wody


Płynie statek po fali...
Białe żagle dmie...
Ktoś, kto pamięta o Tobie
pozdrowienia Ci śle...



*****
Jak długo świat istnieje
i ziemia obraca,
najpierw ktoś kogoś poznaje,
a później do wspomnień wraca.....


  

Ten mały widoczek
To chwila wspomnienia
Że, ktoś pamiętający
śle Ci pozdrowienia.



*****
Złociste słońce świeci na niebie
Maluje promienie na błękitnym tle
A ja z daleka ze szczerym uśmiechem
Moc gorących pozdrowień Ci śle.



*****
Choć daleka droga do Ciebie,
choc życie jest trudne i złe,
jest jednak ktoś w oddali,
kto miłe pozdrowienia Ci śle...

 
 


Spoglądając na lasy
w te zielone czasy,
ślę Ci pozdrowienia,
dołączam życzenia,
myślę wciąż o Tobie,
i do zobaczenia!!!



*****
Gorące jak słońce...
Szybkie jak wiatr...
Pozdrowienia z oddali
przesyłam po fali ja...



*****
Szybkich jak wiatr,
Sypkich jak piach.
Gorących jak słońce,
Pozdrowień tysiące

  
Pozdrowienia wyszły z mody,
I wyrzucam je do wody.
Przechodzę na inny kierunek,
I przesyłam pocałunek.



*****
Kiedy dumasz w nocnej ciszy,
Z Twego oka płynie łza.
Niech ta kartka Ci przypomni,
Że o Tobie myślę ja.



*****
Z nad szumiących fal jeziora...
Tam gdzie woda szybko mknie...
Moc pozdrowień i uścisków
Tobie ktoś znajomy śle...

  

Witam się z Tobą jak rybka z wodą,
Bo moje serce tęskni za Tobą.
Jakby serce moje Twego nie kochało,
To by do Ciebie kartki nie pisało.
A że moje serce Cię miłuje,
Ręka pisze, a serce dyktuje.
Chociaż jestem w innym gronie
myśl o Tobie ciągle płonie...
Pozdrowienia ślę z oddali...
Byśmy wkrótce się spotkali...



*****
Kwiat jest pamięcią...
Noc tajemnicą...
Lato marzeniem...
A widokówka miłym wspomnieniem...

  

Róża śle zapach,
Serce marzenia,
Usta buziaki,
a ja pozdrowienia.



*****
Czas szybko mija...
Pogoda się zmienia...
A ja przesyłam Ci pozdrowienia...



*****
Wiatr tutejszy mocno dmucha,
szepcze sercu coś do ucha,
a me serce nie z kamienia
więc przesyłam pozdrowienia.



*****
Z letnim wietrzykiem
Z mazurskim echem
śle pozdrowienia wraz z uśmiechem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad.