Piękna modlitwa...

  

Panie,
w ciszy wschodzącego słońca
przychodzę błagać Cię
o pokój, mądrość i siłę.

  
Chcę patrzeć dziś na świat
oczyma pełnymi miłości;
chcę być cierpliwym, wyrozumiałym,
cichym i mądrym.


Chcę patrzeć ponad to,
co jest tylko pozorem;
chcę widzieć Twoje dzieci tak,
jak Ty sam je widzisz
i dostrzegać w nich to,
co jest dobre i Tobie miłe.


Daj mi życzliwość i radość,
by wszyscy, którzy się ze mną stykają
odczuli Twoją obecność.
Niech będę dla innych chlebem,
jak Ty jesteś nim
dla mnie dnia każdego.


Oczyść serce i wargi moje,
a ręce moje obdarz siłą,
abym godnie zdołał wypełnić
każde zadanie,
jakie dzisiaj przede mną postawisz.


Pobłogosław mnie Panie i wszystkim
na ten nadchodzący dzień.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad.